Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Ελένη: Το σχόλιο της για την εμφάνιση της Ντορέττας Παπαδημητρίου!

Η εκπομπή «Ελένη» σχολίασε τις εμφανίσεις στο Madwalk.

Οι συνεργάτες της έμειναν στην εμφάνιση της Ντορέττας Παπαδημητρίου!

Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου ανέφερε «Με τα μαλλιά της κάτι συμβαίνει… Είναι σαν ψεύτικες αφέλειες. Μέσα στο event ήταν εντυπωσιακή, στο κόκκινο χαλί δεν μου άρεσε»! Η δε Ελένη Μενεγάκη συμφώνησε με την συνεργάτιδά της και είπε: «Ναι ψεύτικες θα είναι… εμένα αυτό το στυλ δεν με ενθουσιάζει. Μου άρεσε η Ντορέττα πάνω στη σκηνή»!

Δείτε το σχετικό απόσπασμα!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ