ΒΙΝΤΕΟ: Η Ελένη παραμένει έξαλλη με τον Παπακώστα και δεν το κρύβει: «Έχε χάρη που δεν με παράτησες…» 17/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Επιτέλους, επέστρεψε ο Γιώργος Παπακώστας! Ο σεφ της Μενεγάκη πήγε ταξιδάκι και ξέχασε να γυρίσει! Η Ελένη τον έβαλε στο πλατό της εκπομπήςκαι άρχισε να τον ρωτά τι συνέβη μιας και τον περίμενε πριν τρεις εβδομάδες στην εκπομπή της και εμφανίστηκε ο Πέτρος Συρίγος. Ο Γιώργος παραδέχθηκε ότι έκανε λάθος που δεν την ενημέρωσε για το ταξίδι του και τόνισε: «Νευρίασες σου έστειλα τόσα βιντεάκια και δεν απάντησες σε κανένα…»! Και η Ελένη του απάντησε «Τα νεύρα όλα τα κατάπια… Έχε χάρη που ξέρω ότι κάνεις πεντακόσιες δουλειές…Εάν ήξερα ότι με παράτησες για να περάσεις ωραία με κορίτσι, αυτό δε θα σου χαριζόμουν γιατί η δουλειά είναι δουλειά…Άκου Πέτρο (Συρίγο) τα ψέματα που λέει να μαθαίνεις!»! Τι απάντησε ο Γιώργος Παπακώστας; Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ