Survivor 2: Το σχόλιο της Γερμανού για την είσοδο της Λαπάτη στο ριάλιτι και η αναφορά στον Βρεττό (φωτο) 15/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ναταλία Γερμανού παρακολουθώντας το survivor 2 και την είσοδο των νέων παικτών στο ριάλιτι σχολίασε τη συμμετοχή της Φελίσιας Λαπάτη. Η νεαρή δημοσιογράφος υπήρξε πρώην σύντροφος του Ηλία Βρεττού και πλέον είναι παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης. «Κούκλα η Φελίσια, να τα λέμε κι αυτά #survivorGR», έγραψε η παρουσιάστρια στην προσωπική της σελίδα στο twitter με διαδικτυακό της φίλο να απαντάει: «Ήξερε ο Βρεττός». Δείτε τι του απάντησε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ