Η πρώτη ανάρτηση της Αθηνάς Οικονομάκου μέσα από το μαιευτήριο (ΦΩΤΟ) 03/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μαμά για πρώτη φορά έγινε τα ξημερώματα της περασμένης Τετάρτης η Αθηνά Οικονομάκου Η όμορφη και τρισευτυχισμένη, μαμά πια, Αθηνά γέννησε στις 3:30 τα ξημερώματα με φυσιολογικό τοκετό στο μαιευτήριο Ιασώ ένα υγιέστατο αγοράκι, όπως πρώτη ανέφερε η Σταματίνα Τσιμτσιλή στο Happy Day! Η ηθοποιός πριν από λίγη ώρα «ανέβασε» το πρώτο της μήνυμα μέσα από το μαιευτήριο θέλοντας να ευχαριστήσει τους διαδικτυακούς της φίλους για τη στήριξη και τις ευχές τους. «Ένα τεράστιο φιλί σε όλους για την αγάπη που μου δείχνετε!!! Σας ευχαριστούμε πολύ για τις υπέροχες ευχές σας!!!». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ