Ελένη Χατζίδου: Μετά το Survivor, επισκέφτηκε τον πλαστικό της – Ιδού η ΦΩΤΟ! 04/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ελένη Χατζίδου μετά το survivor 2, δεν κλείνει μόνο δουλειές, αλλά επισκέφτηκε και τον πλαστικό χειρούργο της για μία ανανέωση στην εμφάνισή της! Η τραγουδίστρια επέστρεψε από τον Άγιο Δομίνικο, έβαψε τα μαλλιά της, έβαλε ψεύτικες βλεφαρίδες και επισκέφτηκε και τον πλαστικό της, ο οποίος είναι ο σύντροφος της Αλεξάνδρας Παναγιώταρου από το My Style Rocks. Η ίδια αποκάλυψε την επίσκεψή της με τον Αριστομένη Γιαννόπουλο, δημοσιεύοντας στα InstaStories της μια selfie και έγραψε «Μετά από τόση ταλαιπωρία επιβάλλεται μία επίσκεψη»! Άραγε τι να έκανε; Αναμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ