Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποθέωσε τον Σπανούλη ο Μπράουν (ΦΩΤΟ)

Ο Μπόμπι Μπράουν δείχνει να βρίσκει όλο και περισσότερο τα πατήματά του ως παίκτης του Ολυμπιακού και κυρίως δείχνει να συνεργάζεται πολύ καλά με τον Βασίλη Σπανούλη.

Ο Αμερικανός γκαρντ, μάλιστα, αποθέωσε, με τον δικό του τρόπο τον ηγέτη της ομάδας.

Με μια φωτογραφία στον λογαριασμό του στο Instagram ο 33χρονος γκαρντ έγραψε χαρακτηριστικά «Kill Bill», για χάρη του αρχηγού των Πειραιωτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ