Ηλίας Βρεττός: Το μεγάλο «ευχαριστώ» στην γυναίκα που τον βοήθησε στο νοσοκομείο (ΦΩΤΟ) 03/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ηλίας Βρεττός βρίσκεται ήδη σε στάδιο αποκατάστασης και όπως φαίνεται τα πράγματα πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο για την υγεία του. Μετά το τροχαίο και τα δύο χειρουργεία, ο τραγουδιστής επανέρχεται στους ρυθμούς του. Μέσα από το instagram του μας ενημερώνει καθημερινά όσα βιώνει. Σήμερα φρόντισε να αναρτήσει μία ιδιαίτερη φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό. «Ευχαριστώ το νοσοκομείο #metropolitan ,τη φίλη μου την Πούλια και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό του, που με φρόντισαν σωματικά και ψυχολογικά, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στις πιο δύσκολες στιγμές μου… Να σας έχει ο Θεός καλά», έγραψε χαρακτηριστικά. Δείτε την φωτογραφία που ανέβασε με την κοπέλα που του στάθηκε και τον βοήθησε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ