Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αξιωματούχοι της UEFA ξενύχτησαν και ενημερώθηκαν για τα πάντα στην Τούμπα

Ιδιαίτερος ντόρος έχει γίνει σε όλη την Ευρώπη σχετικά με τα όσα έγιναν στο χθεσινό ντέρμπι ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και ΑΕΚ που δεν ολοκληρώθηκε.

Το θέμα παρακολουθούν και οι αξιωματούχοι της UEFA και σύμφωνα με πληροφορίες του “Φιλάθλου” ξενύχτησαν για να έχουν εικόνα των εξελίξεων.

Υπάρχουν πολλά παράπονα από την διοίκηση του Βαγγέλη Γραμμένου, την οποία θεωρεί αδύναμη και για αυτό θα συναινέσει σε απόφαση της Πολιτείας για διακοπή του πρωταθλήματος.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ