Προστατευτικό δίχτυ πίσω από τον πάγκο της ΑΕΚ στην Τούμπα (ΦΩΤΟ) 11/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με σκοπό να μειωθούν οι πιθανότητες να σημειωθούν απρόοπτα στο ντέρμπι (19:30) με την ΑΕΚ, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε τα μέτρα της. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναμενόταν από το πρωί, ο «δικέφαλος του Βορρά» -και με νωπά τα όσα συνέβησαν κόντρα στον Ολυμπιακό με τον Γκαρθία- τοποθέτησε προστατευτικό δίχτυ πίσω από τον πάγκο των φιλοξενούμενων. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ