Γκαρθία: “Το μόνο που έλειπε ήταν περισσότερα γκολ” 11/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google O Oλυμπιακός νίκησε τον Πλατανιά (0-4) στα Περιβόλια για την πρώτη χρονικά αναμέτρηση της Κυριακής (11/3) στο πλαίσιο της 25ης αγωνιστικής κι ο Καταλανός τεχνικός των “ερυθρολεύκων”, Όσκαρ Γκαρθία, έμεινε ικανοποιημένος από την εμφάνιση. Όχι, ωστόσο, κι από το εύρος του σκορ. “Είμαι ικανοποιημένος, αυτό που έλειπε ήταν περισσότερα γκολ από όλους τους επιθετικούς μας. Πήραν λεπτά συμμετοχής όλοι, για να βάλουν γκολ. Είμαι ικανοποιημένος, είχαμε καλή κίνηση, καλή κυκλοφορία”, υποστήριξε στις πρώτες του δηλώσεις στη NOVA. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ