Κανονικά το συλλαλητήριο των οπαδών του ΠΑΟΚ στην Πλατεία Αριστοτέλους 11/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με ανακοίνωση τους οι σύνδεσμοι του ΠΑΟΚ διευκρινίζουν πως το προγραμματισμένο για το μεσημέρι (14.00) της Κυριακής συλλαλητήριο διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί κανονικά στην Πλατεία Αριστοτέλους. Αναλυτικά όσα αναφέρει η ανακοίνωση: «Το συλλαλητήριο ισχύει κανονικά. Όλοι στην πλατεία Αριστοτέλους στις 14.00. Θα ακολουθήσει πορεία για το γήπεδο της Τούμπας! Καμιά ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη… Ο αγώνας συνεχίζεται…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ