Αλέγκρι: «Να αποφύγουμε την Μπαρτσελόνα» 09/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μάσιμο Αλέγκρι ξεκαθάρισε ότι θα προτιμούσε να αποφύγει μια ακόμη συνάντηση με την Μπαρτσελόνα στους 8 του Τσάμπιονς Λιγκ. Μπορεί το ζευγάρι Γιουβέντους-Μπαρτσελόνα να έχει γίνει πλέον αχώριστο, ωστόσο ο Μάσιμο Αλέγκρι έδειξε να έχει… βαρεθεί να αντιμετωπίζει τους Καταλανούς, τονίζοντας ότι θα προτιμούσε να τους αποφύγει στη φάση των 8 του Τσάμπιονς Λιγκ. «Η μόνη ομάδα που δε θέλω είναι η Μπαρτσελόνα. Κάθε χρόνο πέφτουμε συνέχεια στην Μπαρτσελόνα, φτάνει πια», ενώ σε ερώτηση για το αν θα φύγει από την Γιουβέντους τόνισε: «Όχι, έχω συμβόλαιο μέχρι το 2020». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ