Λο: «Από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης ο Ολυμπιακός» 08/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ως μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης θεωρεί τον Ολυμπιακό ο Μαοντό Λο, ενόψει της επίσκεψης της Μπάμπεργκ, στο ΣΕΦ (9/3, 21:00). «Περιμένω μία εκπληκτική ατμόσφαιρα, όπως συμβαίνει πάντα στην Ελλάδα. Επίσης, είμαι πολύ χαρούμενος που θα δω κάποιους από τους πρώην συμπαίκτες μου, όπως ο Γιάνις Στρέλνιεκς. Αναμένεται ένα πολύ ανταγωνιστικό παιχνίδι. Θα προσπαθήσουμε να παίξουμε με μεγάλη ενέργεια και θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί κόντρα σε μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης», ήταν τα λόγια του νεαρού γκαρντ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ