BINTEO: Διαμαρτυρία των ΠΑΟΚτζήδων και στη Νέα Υόρκη! 08/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο σύνδεσμος φίλων του ΠΑΟΚ στη Νέα Υόρκη τοποθετήθηκε μέσω της εκπομπής του για την πρωτόδικη ποινή της ομάδας για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα. Δείτε την εκπομπή των φίλων του Δικεφάλου του Βορρά στη Νέα Υόρκη στο παρακάτω βίντεο: Από inpaok.com Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ