Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ελένη Χατζίδου: Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε για τον εαυτό της, μόλις γύρισε από το Survivor! (ΦΩΤΟ)

Γύρισε με το χαμόγελο στο στόμα και στο αεροδρόμιο την υποδέχθηκαν οι γονείς της αλλά και οι θαυμαστές της! Η ίδια δεν έκρυψε ποτέ τη λαχτάρα της να φάει… τα πάντα μετά από 1,5 μήνα που έμεινε στο Άγιο Δομίνικο παλεύοντας στο survivor! H Ελένη Xατζίδου, πέρασε την Κυριακή με τους γονείς της έφαγε με την ψυχή της και αφού πήγε στον κομμωτή της για να της φροντίσει τα μαλλιά της που όπως μας ενημέρωσε είχαν μέχρι και μυρμήγκια… από την παραλία του Αγίου Δομίνικου, έτρεξε σήμερα πρωί πρωί για την αγαπημένη της συνήθεια!

Η Ελένη κάνει extension στις βλεφαρίδες της και πριν ακόμα γυρίσει στην Ελλάδα έκλεισε το ραντεβού της για σήμερα το πρωί! Βέβαια εκτός από τις υπηρεσίες της για τέλειες βλεφαρίδες η υπεύθυνη του μαγαζιού είχε φροντίσει να περιμένει την Ελένη ένα πλούσιο πρωινό απ΄όπου και το στιγμιότυπο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ