Κατάργηση της φάσης των ομίλων στο κύπελλο προτείνει η Super League 05/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Tην κατάργηση της φάσης των ομίλων του κυπέλλου, που γίνονται με συμμετοχή των ομάδων της Super League και της Football League, προτείνει η Super League στην ΕΠΟ για τη διοργάνωση της επόμενης περιόδου. Συγκεκριμένα η Λίγκα προτείνει την κατάργηση της φάσης των ομίλων ή τη διατήρησή της μόνο για τις ομάδες της Football League. Επίσης η Super League προτείνει όλοι οι αγώνες από την Α’ φάση του κυπέλλου μέχρι και τους προημιτελικούς αγώνες, να διεξαχθούν σε μορφή μονών αγώνων στις έδρες των «αδυνάτων». Σε περίπτωση ισόπαλου αποτελέσματος θα ορίζεται επαναληπτικός αγώνας στην έδρα του «δυνατού». Η διάκριση «αδυνάτου» – «δυνατού» θα γίνεται με βάση τη βαθμολογική κατάταξη των ομάδων κατά την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο. Στη φάση των ημιτελικών θα διεξάγονται διπλοί knock-out αγώνες στις έδρες και των δύο ομάδων. Τέλος η Super League προτείνει οι αγώνες να ορίζονται σε γήπεδα που να πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις διεξαγωγής αγώνων για το πρωτάθλημα της Super League. Διαφορετικά να ορίζονται στο πλησιέστερο γήπεδο στην έδρα της γηπεδούχου ομάδας το οποίο θα πληροί τις προϋποθέσεις. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ