Γκολ με πέναλτι έπειτα από 16 χρόνια ο Ολυμπιακός σε ντέρμπι 05/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ιστορική ήταν η εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Κώστα Φορτούνη κόντρα στον Παναθηναϊκό, όπου άνοιξε και το σκορ του ντέρμπι. Συγκεκριμένα, ο Ολυμπιακός κατάφερε να σκοράρει από τη βούλα σε ντέρμπι κόντρα στον «αιώνιο» αντίπαλο, έπειτα από 16 χρόνια, όταν στις 24 Μαρτίου του 2002, ο Τζόρτζεβιτς είχε ισοφαρίσει στο 89’ της αναμέτρησης της Λεωφόρου σε 1-1, σε ένα ντέρμπι που σημαδεύτηκε από σοβαρά επεισόδια με τη λήξη προς τον διαιτητή Ευθυμιάδη. Από τότε οι «ερυθρόλευκοι» είχαν κερδίσει δύο πέναλτι, αλλά τόσο ο Μήτρογλου όσο και ο Τσόρι Ντομίνγκες το 2014 είχαν αστοχήσει από τα 11 βήματα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ