Με Άρη στο ΣΕΦ ο Ολυμπιακός 05/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγες ώρες μετά την μεγάλη νίκη επί του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ, που του έδωσε την πρόκριση στα πλέι-οφ της Euroleague και τον έφερε… αγκαλιά με το πλεονέκτημα της έδρας, ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον Άρη στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (18:00, Cosmotesport4) στο τελευταίο παιχνίδι της 17ης αγωνιστικής της Basket League. Η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου θα κυνηγήσει την 13η νίκη της στο πρωτάθλημα, με το «ερυθρόλευκο» ρόστερ να αναμένεται να έχει… αλλαγές. Οι Μπόμπι Μπράουν και Κιμ Τιλί ενδέχεται να βρίσκονται στη διάθεση του «ερυθρόλευκου» τεχνικού επιτελείου, καθώς όλα δείχνουν πως οι δύο άσοι θα πάρουν την θέση των Κάιλ Ουίλτζερ και Χόλις Τόμσπσον. Φυσικά εκτός παραμένει ο τραυματίας Δημήτρης Αγραβάνης. Μιλώντας για το παιχνίδι αλλά και συνολικά για την σεζόν, ο Τζαμέλ ΜακΛιν ανέφερε: «Το ματς με τον Άρη είναι σημαντικό για εμάς, γιατί θέλουμε και πρέπει να διατηρήσουμε την συνοχή μας ως ομάδα. Πριν λίγα 24ωρα πετύχαμε μια μεγάλη νίκη επί του Παναθηναϊκού στην Ευρωλίγκα, αλλά δεν πρέπει να επιτρέψουμε στους εαυτούς μας να κάνουν το λάθος να πιστέψουν πως η σεζόν τελείωσε. Πρέπει να συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά, να παίζουμε σκληρά και να κερδίσουμε περισσότερους αγώνες. Πρέπει να συνεχίσουμε δυνατά και να παίξουμε το καλύτερό μας μπάσκετ τώρα που απομένουν μόλις λίγοι μήνες πριν τελειώσει η σεζόν». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ