Κουρμπέλης: «Περήφανος για όλους, συνεχίζουμε μάγκες μου» (ΦΩΤΟ) 04/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πανηγυρική ανάρτηση με αφορμή το θετικό αποτέλεσμα που απέσπασε κόντρα στον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» πραγματοποίησε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού Δημήτρης Κουρμπέλης. Ο διεθνής μέσος απέδωσε τα εύσημα στους συμπαίκτες και έδωσε το έναυσμα για τα υπόλοιπα παιχνίδια του πρωταθλήματος γράφοντας χαρακτηριστικά στον λογαριασμό που διατηρεί στο Instagram: «Περήφανος για όλους τους συμπαίκτες μου!!συνεχίζουμε μάγκες μου»!! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ