Αποχωρεί από την εθνική ομάδα της Ολλανδίας ο Σνάιντερ (φώτο) 04/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δεν θα αγωνιστεί ξανά με την εθνική ομάδα της Ολλανδίας ο Γουέσλι Σνάιντερ. Η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Ολλανδίας ανακοίνωσε την απόφαση του παίκτη να μην φορέσει ξανά τη φανέλα με το εθνόσημο. Ο 33χρονος μέσος αγωνίστηκε 133 φορές με τους «οράνιε», στους οποίους έκανε ντεμπούτο του 2003. Η απόφαση του Σνάιντερ ελήφθη μετά την επικοινωνία που είχε με τον ομοσπονδιακό τεχνικό της Ολλανδίας, Ρόναλντ Κούμαν, ο οποίος ανακοίνωσε στον άσο της Αλ Γκαράφα ότι δεν τον υπολογίζει για τις επόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ