ΒΙΝΤΕΟ: Επέστρεψε στην Ευρωλίγκα και το χάρηκε ο Μπράουν – Το καλάθι που πόσταρε από το ΟΑΚΑ 03/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Αρκετά χάρηκε την επιστροφή του στην Ευρωλίγκα ο Μπόμπι Μπράουν, με τον Αμερικανό γκαρντ να δημοσιεύει ένα καλάθι και φάουλ που σημείωσε στο ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό, στο ΟΑΚΑ. «Αισθάνομαι καλά που επέστρεψα στην Ευρωλίγκα», έγραψε για λεζάντα στο Instagram ο Αμερικανός γκαρντ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ