Ένταση με Σπανούλη στο ΟΑΚΑ 02/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγο πριν το τέλος του μεγάλου ντέρμπι στο ΟΑΚΑ, ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης, πήγε προς τον πάγκο του Παναθηναϊκού φανερά νευριασμένος και είχε έναν έντονο διάλογο με τον φροντιστή των ”πράσινων”. Ο Νίκος Παππάς μπήκε στη μέση και συμμετείχε στον διάλογο, ενώ στη συνέχεια ο Σπανούλης τα είπε σε… έντονο ύφος και με τον Σίνγκλετον. Το συμβάν έληξε με εκατέρωθεν εξηγήσεις, με τον έμπειρο γκαρντ να δείχνει ωστόσο αρκετά νευριασμένος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ