“Κάναμε κι εμείς τα λάθη μας και δεν είχαμε πιθανότητες από την αρχή” 11/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ικανοποιημένος εν μέρει από την προσπάθεια των παικτών του εμφανίστηκε ο Ραζβάν Λουτσέσκου ύστερα από την ήττα της Ξάνθης με 3-1 στο ματς με τον Ολυμπιακό. Ο Ρουμάνος τεχνικός επεσήμανε πως ο Ολυμπιακός είναι ομάδα με τεράστια ποιότητα, ενώ επεσήμανε πως οι παίκτες έκαναν λάθη. «Χάσαμε αυτό το παιχνίδι. Τελείωσε. Αντιμετωπίσαμε μία τεράστια ομάδα με πολύ καλή ποιότητα, δύναμη σε οτιδήποτε έκαναν, κάναμε κι εμείς τα λάθη μας και δεν είχαμε πιθανότητες από την αρχή. Είμαι ικανοποιημένος που αντιμετωπίσαμε μία ομάδα με τέτοια ποιότητα προσπαθήσαμε να κάνουμε το παιχνίδι μας, είχαμε ευκαιρίες. Δυστυχώς για μας από δύο στημένες φάσεις κι από μία κόντρα επίθεση δεχθήκαμε τα γκολ. Έχουμε κάθε τρεις μέρες σημαντικά παιχνίδια, δουλεύουμε στην στρατηγική μας. Η επιλογή των παικτών έχει να κάνει και με τον αντίπαλο» επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κόουτς των Ακριτών. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ