Αλωσε το κάστρο της Ξάνθης και βγήκε πρωταθλητής Χειμώνα 11/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στο ντεμπούτο του Βίτορ Περέιρα, ο Ολυμπιακός έσπασε το εντός έδρας αήττητο της Ξάνθης και πάτησε για πρώτη φορά μόνος του στην κορυφή της βαθμολογίας με το τέλος του πρώτου γύρου κατακτώντας τον άτυπο τίτλο του πρωταθλητή Χειμώνα. Φάνηκε ξεκάθαρα από το ξεκίνημα η πρόθεση του Ολυμπιακού να κρατήσει την μπάλα στα πόδια του. Με πολλές κοντινές πάσες, δίχως να ρισκάρει και με απώτερο σκοπό να βγει η μπάλα σωστά στα άκρα της επίθεσης. Η τοποθέτηση του Μανιάτη σε ρόλο καθαρού εξαριού είχε ξεκάθαρο στόχο να βραχυκυκλώσει την επιθετική δραστηριότητα των γηπεδούχων, που θα εκφραζόταν από τον Κλέιτον. Ο Βραζιλιάνος έκανε μια εμφάνιση κάτω του μετρίου, ενώ την ίδια στιγμή οι Φλίσκας και Βασιλακάκης δεν έδιναν μεγάλη βοήθεια στην ανάπτυξη από τα άκρα, έχοντας το νου τους στους Ντομίνγκες και Κασάμι, οι οποίοι συνέθεταν το επιθετικό σκέλος στο τρίγωνο των χαφ του Ολυμπιακού. Οι Ακρίτες μάλλον έχουν δίκιο στο να διαμαρτύρονται για το φάουλ από το οποίο προήλθε το πρώτο γκολ των Πειραιωτών, αλλά δεν ήταν αποτέλεσμα της απόφασης του Βοσκάκη το γεγονός πως ο Μήτρογλου πήδηξε ολομόναχος για την κεφαλιά ή για το ότι η πρώτη τελική τους προσπάθεια ήρθε στο 50ό λεπτό. Εκμεταλλευόμενος τα δυνατά του άκρα ο Ολυμπιακός έφτασε σε ένα δεύτερο γκολ πριν φύγει το ημίχρονο και ουσιαστικά τελείωσε το παιχνίδι, αγκαλιάζοντας τον τίτλο του πρωταθλητή χειμώνα. Μια λάθος μεταβίβαση στο 7′, έδωσε την ευκαιρία στην Ξάνθη να βρει ανοργάνωτη την άμυνα των φιλοξενούμενων, ωστόσο ο Σολτάνι καθυστέρησε, δεν τελείωσε την φάση και όταν πάσαρε στον Λουσέρο ήταν αργά, αφού ο Κασάμι είχε καλύψει τον χώρο. Από μια εκτέλεση φάουλ του Ντομίνγκες στο 19′, ο Μήτρογλου πήδηξε μόνος του μέσα στην περιοχή και με γυριστή κεφαλιά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Η Ξάνθη ήθελε αλλά δεν μπορούσε, καθώς ο Ολυμπιακός δεν της επέτρεπε να αποκτήσει ρυθμό και την μπάλα στα πόδια της. Μια κόντρα επίθεση με τον Αφελάι από αριστερά, έφερε το δεύτερο γκολ για τους ερυθρόλευκους. Ο Ολλανδός έκανε το γύρισμα για τον Ντοσεβί, που πάνω στην κίνηση πλάσαρε άψογα τον Κυριακίδη με την συμπλήρωση μισής ώρας αγώνα. Το ημίχρονο ολοκληρώθηκε με τον Ολυμπιακό μπροστά στο σκορ με 2-0, κατοχή μπάλας που έφτασε μέχρι το 65% και τους γηπεδούχους να μην έχουν καταφέρει ούτε μια τελική προσπάθεια. Με την έναρξη της επανάληψης οι γηπεδούχοι προσπάθησαν να ασκήσουν πίεση, ψάχνοντας ένα τέρμα που θα τους ξαναβάλει στο ματς. Ωστόσο από ένα κόρνερ του Ντομίνγκες στο 53ο λεπτό, μπέρδεμα στην άμυνα της Ξάνθης και τον Μήτρογλου να βρίσκει τελευταίος την μπάλα το τρίτο τέρμα των Πειραιωτών ήταν γεγονός. Το υπόλοιπο της αναμέτρησης έμοιαζε πλέον διαδικαστικού χαρακτήρα, με την Ξάνθη να βρίσκει τέρμα στο 82ο λεπτό, με σκόρερ τον Λουσέρο ύστερα από ωραία ασίστ του Μπέρτου. Ξάνθη (Λουτσέσκου): Κυριακίδης, Μπέρτος, Μπαξεβανίδης, Σολτάνι, Λουσέρο, Βασιλακάκης (61′ Παπαστεριανός), Κλέιτον (72′ Ομπόντο), Φλίσκας, Γούτας, Καπετάνος (61′ Ρούντι), Καρυπίδης. Ολυμπιακός (Περέιρα): Ρομπέρτο, Ελαμπντελαουί, Αυλωνίτης, Σιόβας, Μαζουακού, Μανιάτης, Κασάμι, Αφελάι (68′ Ντουρμάζ), Ντοσεβί (79′ Μπουχαλάκης), Ντομίνγκες (64′ Φορτούνης), Μήτρογλου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ