“Δεν θα έλεγα ότι ήταν δίκαιο το αποτέλεσμα” 11/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μιχάλης Γρηγορίου τόνισε στη συνέντευξη Τύπου ότι το αποτέλεσμα στο Ηράκλειο αδικεί την Κέρκυρα. Αναλυτικά: “Ήρθαμε να διεκδικήσουμε βαθμό ή βαθμούς γνωρίζοντας ότι ο ΟΦΗ έχει τα γνωστά προβλήματα, τα οποία στην εξέλιξη του αγώνα δεν φάνηκαν ιδιαίτερα. Το πρώτο ημίχρονο μας ανήκει εξ’ ολοκλήρου, μείναμε στην μοναδική καλή στιγμή που είχε ο ΟΦΗ, αντιδράσαμε και ισοφαρίσαμε. Βάλαμε δύο επιθετικούς, προηγήθηκαμε και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την αποβολή του Βενέτη. Καθοριστική στιγμή είναι ο τραυματισμός του Ντιόγκο. Μετά την ισοφάριση, ο ΟΦΗ είχε τον έλεγχο του αγώνα, δεν έχω άποψη για το δεύτερο πέναλτι αλλά θεωρώ ότι οι δύο ομάδες είχαν από ένα ημίχρονο. Στο πρώτο, εμείς ήμασταν καλύτεροι, στο δεύτερο ο ΟΦΗ. Δεν θα έλεγα ότι ήταν δίκαιο το αποτέλεσμα, είχαμε ευκαιρίες. Στο δεύτερο ημίχρονο βγάλαμε σημάδια κόπωσης και ήδη κοιτάζουμε το επόμενο παιχνίδι, την Τετάρτη”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ