Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ανοιχτός πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα

Ανοιχτός είναι πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, που είχε κλείσει για το συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε για το Σκοπιανό.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο μετά τις 17:00 άνοιξαν και οι σταθμοί στην Ομόνοια και το Πανεπιστήμιο, καθώς σταδιακά, ο κόσμος που είχε βρεθεί στο συλλαλητήριο αποχωρεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ