Ανοιχτός πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα 04/02/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ανοιχτός είναι πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, που είχε κλείσει για το συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε για το Σκοπιανό. Υπενθυμίζεται ότι λίγο μετά τις 17:00 άνοιξαν και οι σταθμοί στην Ομόνοια και το Πανεπιστήμιο, καθώς σταδιακά, ο κόσμος που είχε βρεθεί στο συλλαλητήριο αποχωρεί. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ