Χωρίς Γουάλας η Ξάνθη 10/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ξάνθη θα υποδεχθεί χωρίς τον Γουάλας τον Ολυμπιακό. Ο Βραζιλιάνος αμυντικός έχει συμπληρώσει κάρτες και θα εκτίσει ποινή στο εντός έδρας ματς με τους ερυθρόλευκους. Αναλυτικά, στην αποστολή ο Ράζβαν Λουτσέσκου συμπεριέλαβε τους εξής ποδοσφαιριστές: Κυριακίδη, Ζαρόπουλο, Μπέρτο, Μπαξεβανίδη, Κομεσίδη, Λισγάρα, Γούτα, Καρυπίδη, Φλίσκα, Ομπόντο, Παπαστεριανό, Βασιλακάκη, Ορφανίδη Π., Κλέιτον, Σολτάνι, Λουσέρο, Βάλτερ, Καπετάνο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ