Ανατροπή με «χρυσή» αλλαγή για την Ξάνθη 28/01/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Επιστροφή στις νίκες για την Ξάνθη, η οποία μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό επικράτησε για την 19η αγωνιστική της Super League με 2-1 του Λεβαδειακού στην έδρα της και παρέμεινε κοντά στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης. Σκόρερ της νικήτριας οι Ντε Λούκας (57΄) και Φασίδης (63′), ο οποίος είχε μπει αλλαγή στο ματς στο 46΄, ενώ οι φιλοξενούμενοι είχαν προηγηθεί στο 30΄ με τον Γιουσούφ. Η Ξάνθη αφού έχασε δύο καλές ευκαιρίες στο 22΄ και στο 29΄ με τον Γέντρισεκ, δέχθηκε στο 30΄ γκολ από τον Λεβαδειακό στην πρώτη καλή του στιγμή στο ματς με τον Γιουσούφ, που πλάσαρε εύστοχα τον Ζίβκοβιτς. Στην επανάληψη οι γηπεδούχοι, είχαν μια καλή ευκαιρία στο 54΄ και πάλι με τον Γέντρισεκ, ενώ τρία λεπτά αργότερα έφθασαν στην ισοφάριση με δυνατό αριστερό σουτ του Ντε Λούκας μέσα από την περιοχή. Πιο επιθετική η Ξάνθη θα φθάσει στο 2-1 με τον Φασίδη στο 63΄, ο οποίος σκόραρε από κοντά σε σέντρα του Ντουρίτσκοβιτς. Η Ξάνθη με τους τρεις βαθμούς της νίκης ανέβηκε στην 5η θέση με 27 βαθμούς, ενώ ο Λεβαδειακός έμεινε στην 9η θέση με 21β. Ξάνθη (Ράσταβατς): Ζίβκοβιτς, Ντε Λούκας (69΄ Καμαρά), Τριάδης (46΄ Φασίδης), Γέντρισεκ, Μελιόπουλος, Λισγάρας, Κίκε (79΄ Μπρίτο), Μεχία, Μπαξεβανίδης, Ντουρίτσκοβιτς, Σιλά. Λεβαδειακός (Ανιγκό): Επασί, Τσαμπούρης, Λεονάρντο, Μπελγκαζουανί (73΄ Σαβαντογκό), Ντιόγκο, Σουμπίνιο, Νιάσε, Γιουσούφ, Γιακουμάκης, Μητρόπουλος (85΄ Καλτσάς), Τριποτσέρης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ