Για τέταρτη σερί σεζόν παγκόσμιοι πρωταθλητές στα Tornado οι Πασχαλίδης-Τριγκώνης! 07/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το πρώτο της χρυσό μετάλλιο για το 2015 πανηγυρίζει η ελληνική ιστιοπλοϊα. Στο μακρινό Πέρθ της Αυστραλίας ο Ιορδάνης Πασχαλίδης με τον Κώστα Τριγκώνη κατέκτησαν την πρώτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα TΟRNADO. Αυτός ο αγώνας ήταν στο καλεντάρι του 2014 και ολοκληρώθηκε τις πρώτες μέρες του νέου χρόνου . Ήταν το τέταρτο συνεχόμενο χρυσό μετάλλιο μετά από αυτά της Ελβετίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας . Οι Θεσσαλονικείς ιστιοπλόοι έχουν πάρει ακόμα δυο μετάλλια σε παγκόσμιο επίπεδο , ένα αργυρό και ένα χάλκινο , καθώς και οκτώ ευρωπαϊκά που μεταφράζονται σε έξι χρυσά , ένα αργυρό και ένα χάλκινο. Ο απολογισμός και μόνο δείχνει την τεράστια κλάση των δυο αθλητών του ΝΟΘ,οι οποίοι θα συνεχίσουν να πορεύονται μαζί στα TORNADO με στόχο να κατακτήσουν και άλλα μετάλλια . Το γεγονός ότι ο Κώστας Τριγκώνης θα τρέχει μαζί με την Σοφία Μπεκατώρου στα nacra ( φεύγουν το Σάββατο για προετοιμασία στην Αμερική ) δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο στη συνέχιση μιας σπουδαίας καριέρας από δυο αθλητές με τεράστια προσωπικότητα . Ο Ιορδάνης Πασχαλίδης είναι πολύ χαρούμενος για την νέα επιτυχία του ελληνικού σκάφους και αποφασισμένος να διατηρηθεί στην κορυφή . Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε : « Ο αγώνας ήταν δύσκολος λόγω καιρικών συνθηκών και συμμετοχών.Το επίπεδο έχει ανέβει και πλέον με τα catamaran ασχολούνται όλο και περισσότεροι εξαιρετικοί ιστιοπλόοι . Μας θυμίζει παλιές μεγάλες μέρες και αυτό είναι το ευχάριστο . Εμείς αγαπάμε αυτό που κάνουμε και με τον ίδιο ζήλο θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε παντού με μοναδικό στόχο να διατηρηθούμε στο υψηλότερο επίπεδο . Το τελευταίο διάστημα αρκετά παιδιά άρχισαν να προπονούνται στα catamaran και αυτό είναι ό,τι το καλύτερο . Το μέλλον είναι αυτά τα παιδιά και είναι χαρά μας να τα βοηθάμε για να εξελιχθούν πρώτα σε καλούς ανθρώπους και μετά σε καλούς αθλητές» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ