Ομπράντοβιτς: «Ο Νάναλι είναι καλά» 05/01/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο έχει τις αισθήσεις του μετά τον ανατριχιαστικό τραυματισμό του και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς θέλησε να καθησυχάσει τον κόσμο, μέσω των δηλώσεών του. Ο Τζέιμς Νάναλι έπεσε πολύ άτσαλα στον αγώνα της Φενέρμπαχτσε με την Μπασκόνια, χτύπησε στο κεφάλι και χρειάστηκε να μείνει για κάποια λεπτά στο παρκέ, «παγώνοντας» την έδρα των πρωταθλητών Ευρώπης. Οι άνθρωποι της τουρκικής ομάδας τον μετέφεραν με το φορείο, με τον ίδιο να δείχνει πως έχει τις αισθήσεις του. Λίγο μετά το τέλος του παιχνιδιού, η «Φενέρ» ενημέρωσε πως ο παίκτης έχει κανονικά τις αισθήσεις του, δεν έχει κάποιο σπάσιμο και θα περάσει το βράδυ στο νοσοκομείο, για να κάνει εξετάσεις. Από την μεριά του ο Ομπράντοβιτς δήλωσε επί του θέματος: «Κατά τη διάρκεια άσχημης κατάστασης με τον Νάναλι, χτύπησε και ο Βέσελι. Ο Νάναλι είναι καλά. Ο Βέσελι θα πάει επίσης στο νοσοκομείο, για να κάνει ένα τσεκ». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ