Εργοτέλης: «Καλή ποδοσφαιρική χρονιά, με… καλύτερες διαιτησίες» 04/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΠΑΕ Εργοτέλης ευχήθηκε καλή ποδοσφαιρική χρονιά εκφράζοντας την πεποίθηση για καλύτερες διαιτησίες στο μέλλον. Αναλυτικά η ανακοίνωση των Κρητικών: Με την ευκαιρία της νέας χρονιάς και την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος, η ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ εύχεται Καλή Χρονιά με υγεία σε όλη την Ελληνική ποδοσφαιρική κοινότητα (ποδοσφαιριστές, προπονητές, παράγοντες, αρχές, φιλάθλους κλπ.). Ελπίζουμε ότι το 2015 θα είναι μια πολύ καλή ποδοσφαιρική χρονιά σε όλα τα επίπεδα. ΥΓ. Από τον Άγιο Βασίλη φέτος ζητήσαμε περισσότερη τύχη και καλύτερες διαιτησίες… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ