Ράσταβατς: «Δύσκολη ήττα…» 21/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Καμία δικαιολογία δεν υπάρχει στην Ξάνθη για την εμφάνισή της ειδικά στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στην ΑΕΛ, σύμφωνα με τον Μίλαν Ράσταβατς. Ο προπονητής των Θρακιωτών, είπε στη συνέντευξη Τύπου: «Να συγχαρώ την ομάδα της Λάρισας για τη νίκη ήταν καλύτερη σήμερα. Ήμασταν έτοιμοι για την κατάσταση πριν από το παιχνίδι, είχαμε παίξει το προηγούμενο που είχαμε καλή απόδοση όχι όμως και αποτέλεσμα. Αυτό το παιχνίδι σε αντίθεση με το προηγούμενο ματς αλλά και τις νέες συνθήκες δεν μας έδωσαν το δικαίωμα να χάσουμε τη μαχητικότητά μας. Μετά τα πρώτα 45 λεπτά ήταν πολύ αργά. Γενικά όλες οι συνθήκες ήταν καλύτερες για την ΑΕΛ, αλλά αυτό δεν έχει καμία δικαιολογία στο γεγονός πως δεν παλέψαμε στο πρώτο ημίχρονο. Είναι δύσκολη ήττα η σημερινή. Πρέπει όμως να πω πως ήταν πολύ καλή η απόδοση της ΑΕΛ. Ελπίζω να είμαστε καλύτεροι στα επόμενα παιχνίδια». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ