Πετράκης: «Είχαμε πολλές ευκαιρίες για γκολ, αξίζουμε την πρόκριση» 21/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ικανοποιημένος από την προσπάθεια του ΠΑΣ Γιάννινα, αλλά όχι και από το τελικό αποτέλεσμα (1-0) στην εκτός έδρας αναμέτρηση Κυπέλλου με τον Λεβαδειακό παρουσιάστηκε ο προπονητής του, Γιάννης Πετράκης. «Έλλειψη συγκέντρωσης και τύχης, στο σημερινό παιχνίδι είχαμε πολλές ευκαιρίες για γκολ, πληρώσαμε μια φάση και τη μοναδική ευκαιρία του Λεβαδειακού. Θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε και αυτό το πρόβλημα που υπάρχει στο γκολ, έτσι είναι το ποδόσφαιρο και ηττηθήκαμε τελικά απόψε. Είμαι πάντως ευχαριστημένος από την προσπάθεια που έκαναν οι παίκτες μου, υπάρχει ένα παιχνίδι ακόμα και θα προσπαθήσουμε να γυρίσουμε την κατάσταση γιατί πιστεύω ότι το αξίζουμε να προκριθούμε», δήλωσε ο 58χρονος τεχνικός στην κάμερα του Cosmote Sport TV μετά τη λήξη του αποψινού αγώνα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ