Το post του Κωστή Χατζηδάκη με τον νεογέννητο γιο του… (φωτο) 19/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την πρώτη φωτογραφία του νεογέννητου γιου του μοιράστηκε πριν από λίγο στο Twitter ο Κωστής Χατζηδάκης. Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ θέλησε να μοιραστεί τη χαρά του, συνοδεύοντας τη φωτογραφία απ’ το μαιευτήριο με το εξής σχόλιο: «Είναι βραδινός τύπος! Μας έκανε νάζια ένα 24ωρο, αλλά ο μικρός Χατζηδάκης είναι μαζί μας! Γεννήθηκε στις 20.50’ στο Αρεταίειο. Ο χαζομπαμπάς και η χαζομαμά υποδεχθήκαμε τον Γιάννη μας με μεγάλη συγκίνηση!» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ