Ομπράντοβιτς: «Δύσκολο το Τελ Αβίβ…» 20/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αναφέρθηκε στην εντός έδρας δυναμική της Μακάμπι Τελ Αβίβ, λίγο πριν την αναμέτρηση των Ισραηλινών με την Φενέρμπαχτσε (21/12). Πιο συγκεκριμένα, ο «Ζοτς» δήλωσε: «Είναι πάντα δύσκολο να αγωνίζεσαι απέναντι στην Μακάμπι στο Τελ Αβίβ. Ο κόσμος δημιουργεί εξαιρετική ατμόσφαιρα. Όπως πάντα, θα πάμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Βρισκόμαστε σε καλή κατάσταση. Για πρώτη φορά όλοι οι παίκτες είναι έτοιμοι να προπονηθούν και να βοηθήσουν την ομάδα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ