Κάναντι: «Ακόμη 50-50 η πρόκριση, αλλά σημαντική η νίκη μας» 20/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ευχαριστημένος από τη νίκη του Ατρομήτου επί του Αστέρα στην Τρίπολη (0-1) εμφανίστηκε ο Νταμίρ Κάναντι, αλλά ξεκαθάρισε πως η ομάδα του δεν είναι ακόμη στα προημιτελικά του Κυπέλλου. «Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Ο Αστέρας είναι πολύ καλή ομάδα, είχε πέντε νίκες και μία ισοπαλία στα έξι τελευταία ματς, γι’ αυτό είναι σημαντικό που κερδίσαμε. Η πρόκριση παραμένει 50-50, αλλά είναι πολύ σημαντικό αυτό που πετύχαμε σήμερα», τόνισε ο Αυστριακός τεχνικός. Από την πλευρά του ο στόπερ της ομάδας, Δημήτρης Χατζηισαΐας, τόνισε: «Ο Αστέρας είναι πολύ καλή ομάδα. Καταφέραμε να κρατήσουμε το μηδέν, πετύχαμε ένα γκολ και συνεχίζουμε. Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια, παλεύουμε κάθε παιχνίδι και όλα τα παιδιά έχουμε φιλοδοξίες». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ