Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ρόκα: «Θα δώσουμε τα πάντα…»

Καθηλωμένος στην τελευταία θέση βρίσκεται ο Πλατανιάς, όμως ο Ρόκα δεν χάνει την αισιοδοξία του.  «Με στεναχωρεί το αποτέλεσμα. Εχουμε ελπίδες και θα το παλέψουμε. Το μήνυμα που στέλνουμε είναι πως όποιος έρχεται εδώ θα “ματώνει” για να παίρνει βαθμό. Εχουμε μπροστά μας ένα γύρο και θα δώσουμε τα πάντα για να πάμε μπροστά», είπε αρχικά στην κάμερα της NOVA, μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ. Και μετά ρωτήθηκε τι του είπανε οι Κάνιας και Κρέσπο, μόλις έληξε η αναμέτρηση «Μου είπανε φοβερό παιχνίδι, πως παίξαμε πολύ καλά τακτικά. Εμένα με ικανοποιούν οι βαθμοί, όχι τα λόγια. Εχουμε ελπίδες και το κεράκι δεν σβήνει, θα πρέπει να μείνει αναμμένο». 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ