«Κόλλησαν» στο… μηδέν 15/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δύο πολύτιμους βαθμούς «πέταξε» η Σεβίλη, που παραχώρησε στην έδρα της λευκή ισοπαλία στη Λεβάντε για την 16η αγωνιστική της La Liga. Οι δύο ομάδες κυνήγησαν το γκολ και είχαν ορισμένες καλές ευκαιρίες. Στο 36′ Τζέισον εκτέλεσε το φάουλ, αλλά η μπάλα σταμάτησε στο δοκάρι. Την ίδια τύχη είχε στο 45′ και η προσπάθεια του Μερκάδο. Ο άσος της Σεβίλης έπιασε την κεφαλιά, αλλά η μπάλα βρήκε στο δοκάρι και κατέληξε άουτ. Αυτή ήταν η πρώτη ισοπαλία των «ροχιμπλάνκος» μετά από 14 παιχνίδια. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ