Χιόνισε πάλι στο Βελούχι… (φωτο) 25/11/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Και άλλο χιόνι έπεσε στο Βελούχι δημιουργώντας αισιοδοξία αλλά και πολλές ελπίδες στους παράγοντες του Χιονοδρομικού, ότι μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου θα είναι όλα έτοιμα να μπει σε λειτουργία το Χιονοδρομικό Κέντρο. Οι εργασίες συντήρησης των αναβατήρων και των εγκαταστάσεων στο ΣΑΛΕ, έχουν ολοκληρωθεί και αυτό που περιμένουν οι υπεύθυνοι πλέον είναι περισσότερο χιόνι ώστε να λειτουργήσουν όλοι οι αναβατήρες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ