Εκτίει με ΠΑΣ ο Μπαξεβανίδης 31/10/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην αναμέτρηση με τον ΠΑΣ Γιάννενα στους Ζωσιμάδες για την 12 αγωνιστική αποφασίστηκε να εκτίσει την τιμωρία του ο Δήμος Μπαξεβανίδης. Ο Έλληνας αμυντικός της Ξάνθης με την κάρτα που αντίκρισε κόντρα στον Ατρόμητο, συμπλήρωσε τις τέσσερις τη φετινή σεζόν και με απόφαση του Μίλαν Ράσταβατς θα απουσιάσει από το παιχνίδι με τους Ηπειρώτες. Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι Ακρίτες συνέχισαν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι του ερχόμενου Σαββάτου με τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο (4/11, 15:00), ενώ στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης συμμετείχε ο Κασά Καμαρά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ