Τελειώνουν τρεις στην ΑΕΛ 26/04/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τρεις ποδοσφαιριστές που αποκτήθηκαν τον Γενάρη από την ΑΕΛ αναμένεται να αποχωρήσουν από την ομάδα το καλοκαίρι. Πρόκειται για τους Ρέγιες, Τσακοπίνο και Γκουλουζάντε. Οι τρεις παίκτες αναμένεται τις επόμενες ημέρες να κληθούν από τη διοίκηση για να λύσουν τα συμβόλαιά τους, καθώς δεν έδειξαν πως αξίζουν να βρίσκονται την επόμενη σεζόν στους «βυσσινί». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ