Αποθεραπεία και προπόνηση στον Ατρόμητο 13/03/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Χαλάρωμα είχε το μενού της Δευτέρας για τους ποδοσφαιριστές του Ατρόμητου. Πιο συγκεκριμένα όσοι αγωνίστηκαν κόντρα στον Ολυμπιακό έκαναν αποθεραπεία και spa ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά υπό τις οδηγίες του Σα Πίντο. Να τονιστεί πως την Τρίτη έχει δοθεί ρεπό στους ποδοσφαιριστές που επιστρέφουν στις προπονήσεις την Τετάρτη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ