Η ευχή του Κασάμι στον Μανιάτη 12/02/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παϊτίμ Κασάμι, που αγωνίζεται δανεικός στην Νότιγχαμ από τον Ολυμπιακό, έστειλε ένα ιδιαίτερα θερμό μήνυμα προς τον Μανιάτη- μέσω Instagram- λίγο μετά το ντεμπούτο του με τη φανέλα του Ατρόμητου. “Ό,τι καλύτερο φίλε μου αρχηγέ! Ήταν μεγάλη ευχαρίστηση να παίζουμε και να παλεύουμε μαζί. Είσαι τόσο σπουδαίος παίκτης και άνθρωπος” Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ