Πασούτιν: «Δεν τα παρατήσαμε…» 30/12/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Εβγκένι Πασούτιν δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τη νίκη που πήρε η Ούνικς Καζάν επί του Παναθηναϊκού και στάθηκε στη βελτίωση που έδειξε η ομάδα του στο δεύτερο ημίχρονο της αναμέτρησης της 15ης αγωνιστικής της Euroleague. «Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν τα παρατήσαμε. Συνεχίσαμε να παλεύουμε, βελτιωθήκαμε στο δεύτερο ημίχρονο, περιορίσαμε τα λάθη μας, βάλαμε τα μεγάλα σουτ και πήραμε μία σημαντική νίκη. Ηταν μία πολύ καλή νίκη που μας δίνει χαμόγελα. Ευχαριστώ τους φιλάθλους για την υποστήριξη», ανέφερε ο κόουτς της Ούνικς Καζάν. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ