Αλλοι γιούχαραν τον Σλούκα και άλλοι του ζήτησαν αυτόγραφο 29/12/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Κώστας Σλούκας επέστρεψε για πρώτη φορά στο ΣΕΦ ως αντίπαλος του Ολυμπιακού και κατά την βράβευσή του από την ερυθρόλευκη ΚΑΕ, μερίδα οπαδών τον αποδοκίμασε. Μετά το τέλος του αγώνα, πάντως ο Σλούκας υπέγραψε αρκετά αυτόγραφα σε φίλους του Ολυμπιακού, ενώ όπως ορίζει και το… πρόσταγμα της εποχής έβγαλε και selfies μαζί τους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ