Ομπράντοβιτς: «Πάντα είναι δύσκολα στο ΟΑΚΑ» 15/12/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Φενέρμπαχτσε αύριο αντιμετωπίζει στο ΟΑΚΑ τον Παναθηναϊκό και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αναφέρθηκε στις δυσκολίες του αγώνα. «Πάντα είναι δύσκολο ένα ματς κόντρα στον Παναθηναϊκό και στο ΟΑΚΑ. Πρόκειται για μια ποιοτική ομάδα με έναν έμπειρο προπονητή, που γνωρίζει πώς να προετοιμάζει τους παίκτες του. Φυσικά, είναι ένα σημαντικό ματς και για τις δύο ομάδες. Θα πάμε εκεί και θα προσπαθήσουμε να είμαστε έτοιμοι για ένα σκληρό ματς, να παίξουμε 40 λεπτά σε υψηλό level και να προσπαθήσουμε να νικήσουμε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ζοτς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ