Θεσσαλονίκη: Όλα φαίνονται φυσιολογικά σε αυτόν το δρόμο αλλά δεν είναι (pics) 02/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με μια πρώτη ματιά όλα παραπέμπουν σε μια συνηθισμένη εικόνα δρόμου. Μια πιο προσεκτική όμως δείχνει την πραγματικότητα… Άλλο ένα παρκάρισμα για… Όσκαρ στη Θεσσαλονίκη. Οδηγός στην οδό Πέτρου Συνδίκα άφησε το αυτοκίνητό του – όπως βλέπετε στη φωτογραφία – σχεδόν στη μέση του δρόμου, χωρίς αλάρμ μάλιστα, αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους οδηγούς που κινούνταν με τα οχήματά τους. Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε στην ομάδα Active Thessaloniki του Facebook και κάνει το γύρο του διαδικτύου. Με μια πρώτη ματιά όλα φαίνονται φυσιολογικά. Όμως το πρώτο αυτοκίνητο δεν κινείται αλλά είναι παρκαρισμένο… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ