Μουμούρης – Γιαννακοπούλου: H νοσηλεία της κόρης τους στο νοσοκομείο και το ευχαριστήριο μήνυμα 02/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δύσκολες στιγμές πέρασαν ο Μάξιμος Μουμούρης και η σύζυγος του, Νάντια Γιαννακοπούλου αφού η κορούλα τους νοσηλεύτηκε με λοιμώδη μονοπυρήνωση στο νοσοκομείο παίδων Αγία Σοφία. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά για τη μικρή Γκρατσιέλλα και πλέον απολαμβάνει την αγκαλιά των γονιών της. Η πρώην βουλευτής και ο ηθοποιός ευχαρίστησαν το προσωπικό για την ιατρική κάλυψη και την ευγένειά τους. «Από την καρδιά μου θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ιατρικό κ νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου παίδων Αγία Σοφία. Φρόντισαν την μικρή μας Γκρατσιέλλα με τον καλύτερο τρόπο κατά τη διάρκεια της νοσηλείας της εκεί κ τόσο εγώ όσο κ ο Μάξιμος νιώθουμε Πραγματικά ευγνώμονες για την άριστη ιατρική της κάλυψη, για την ευγένεια κ την καλοσύνη τους, για την ανθρωπιά τους. Όλη αύτη η δοκιμασία μας υπενθύμισε το ότι αυτοί οι άνθρωποι, οι γιατροί κ οι νοσηλευτές του ΕΣΥ, μέσα σε τόση δυσκολία, και κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, σε ένα σχεδόν διαλυμένο σύστημα, δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να κρατήσουν όρθια την δημόσια υγεία και τα καταφέρνουν! Είναι σύγχρονοι ήρωες. Θα ήθελα ιδιαίτερα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κυρία Βασικοπουλου και στον κύριο Αναστασιαδη, εξαιρετικούς παιδιάτρους και κυρίως υπέροχους ανθρώπους που ήταν δίπλα μας, αλλά και δίπλα σε όλους τους ασθενείς, με πραγματικό επαγγελματισμό κ ειλικρινή αγάπη. Αυτή είναι η Ελλάδα που εξακολουθεί να παλεύει με δύναμη κ αξιοπρέπεια κ μας κάνει περήφανους. Γι αυτή την Ελλάδα αξίζει να παλεύουμε. Αυτή η Ελλάδα μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε». Πηγή: gossip-tv.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ