Άνδρες, γυναίκες και παιδιά αφήνουν λουλούδια στο Πολυτεχνείο (φωτο) 01/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Άνδρες, γυναίκες και παιδιά αφήνουν στεφάνια και λουλούδια στη μνήμη της 43ης επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Οι πύλες του Πολυτεχνείου έκλεισαν στη 1 το μεσημέρι, ενώ στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη εκδήλωση μνήμης για τα θύματα του Πολυτεχνείου, με ομιλίες από τους φορείς που απαρτίζουν την επιτροπή εορτασμού. Στις 3 μετά το μεσημέρι θα ξεκινήσει από το Πολυτεχνείο η πορεία προς την πρεσβεία των ΗΠΑ. Πηγή: kontranews.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ