Ομπάμα ήταν και πάει: Δείτε την αναχώρησή του με προορισμό το Βερολίνο 03/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, αποχαιρέτισε την Αθήνα και την Ελλάδα και αναχώρησε με επόμενο σταθμό το Βερολίνο. Στο αεροδρόμιο, τον Μπαράκ Ομπάμα περίμενε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος και αποχαιρέτησε τον Αμερικανό πρόεδρο. Ο Μπαράκ Ομπάμα ανέβηκε ταχύτατα τη σκάλα του αεροπλάνου από την κορυφή της οποίας στράφηκε και χαιρέτισε την Ελλάδα. Ο Αμερικανός πρόεδρος θα συνεχίσει την επίσκεψή του στην Ευρώπη, μεταβαίνοντας στο Βερολίνο, όπου θα έχει επαφές με την Άγκελα Μέρκελ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ